Velkommen til Tandlægerne Frederiksbjerg
Vi holder sommerferie i ugerne 29 - 30 - 31. Vi glæder os til at se jer mandag d. 3 august.
I ønskes alle en skøn sommer.
Tandlægerne Frederiksbjerg er en hyggelig klinik på Frederiks Allé i hjertet af Aarhus.
Vi er en lille klinik med stort hjerterum - hos os bliver du altid mødt med et smil og masser af venlighed og forståelse.
Vi glæder os til at byde dig velkommen.
Kærlige hilsner
Lene, Trinh, Anne Sofie, Sarah og David


